Follow Us

Saturday 13 October 2018

Ahmad Ammar's Birthday Gathering (Ammar's Turns 3)

Salam sejahtera buat pembaca-pembaca sekalian. Pada 14 September 2018 yang lepas, genap la usia anak saya 3 tahun. Cepatnya masa berlalu. Rasa macam baru semalam saya beranakkan dia. Tau-tau dah besar berlari laju dah. Haha. Cepat sangat masa kan. Oleh itu penting untuk ibu-ibu kita jangan terlepas peluang tengok anak-anak kita membesar depan mata kita sendiri k. Masa yang dah berlalu pergi takkan boleh diundur lagi dah.


So kisahnya untuk birthday anak saya kali ni, mak saya dah plan nak buat majlis sikit la memandangkan saya balik ke Kedah kan. Bukan majlis besar pun cuma majlis makan-makan kat kedai je and panggil sedara mara yang dekat je. Takde panggil kawan-kawan pun. Bukan apa nak buat kat rumah tak boleh since rumah mak saya tengah major renovation, so mak saya pun buat dekat satu cafe ni namanya Moonbucks Café.





Ktorang mintak cafe tu decorate sikit untuk birthday. Letak yang simple-simple je. Then order makanan from cafe tu. Main menu yang ktorang order is bihun goreng, nasi goreng, spaghetti carbonara dengan meatball set. Side dish pulak ada nugget ayam dengan keledek goreng crispy.






Alhamdulillah anak saya happy and enjoy sangat especially dapat main dengan kakak twin (anak cousin saya). Thanks everyone for coming and special thanks to my parents for this birthday party. Love sangat.











P/S:
1. Birthday Ammar yang first buat dekat rumah sewa dulu kat KL. Time tu Raya Haji so panggil family dekat KL and few kawan-kawan. Tapi kawan-kawan ramai yang tak dapat datang sebab balik kampung kan. Family kat KL semua datang. Yeayy.
2.Birthday Ammar yang kedua takda buat party. Mommy and daddy bawak Ammar pergi jalan-jalan ke JB, Thomas Town dengan USS. Ammar memang minat sangat dengan Thomas and Friends tu. Hihi.

No comments:

Post a Comment